Ojojoj vilken dag!! Uppe vid sex, laddad till tusen inför vår lilla dagsutflykt till Helsingborg och scrapmässan!! Jag, mamma och lilla Tess entrade vid halv tolv och begav oss in i myllret!! Första känslan för mig var jösses hur ska jag välja bland allt detta!! Upplägget var att först reka och sen handla men det sket sig vid typ andra montern då vi började handla, godbitarna försvinner ju först så det gäller ju att passa på och sen var vi i full gång! Vi fyndade massor av papper, stämplar och lite annat smått och gott och när klockan närmade sig halv fyra slet vi oss därifrån..motvilligt!! När vi åkt en timme ungefär började våga magar kurra och vi kom på att vi glömt att äta, vem har tid med sånt på en sån här mässa?? Min lilla ängel Tess var cool i början och lät oss inte glömma att hon var med men efter hennes lunch knoppade hon in och det var lite skönt just då!! Ni scrappare förstår vad jag menar!! Svårt att ha ögonen på både henne och alla dessa godsaker. Nästa gång tror jag faktiskt hon får stanna hemma!! Lugnast så! Trött ikväll men imorrn sätter jag igång att frossa i alla mina nyinköpta saker!! Jag längtar!!

Kommentarer