Satt igår och kollade bloggar och hittade då (el. Stefan faktiskt) en ny variant på grattiskort som jag givetvis var tvungen att testa idag och här nedanför ser ni resultatet..Den blev verkligen kanonbra!! Ganska mkt pyssel med den men det gillar jag ju...Ska se om jag hinner göra några till..nog för att korten är roliga att ge bort men tänk att få en sån här! Hoppas det går att se hyfsat hur den ser ut..det var lite svårt att ta kort på den utfälld..
Har insett att på MIN ÖNSKELISTA finns en scanner så att jag kan scanna in korten, det är en oerhörd skillnad på bildkvalite och man ser mkt bättre detaljer osv på korten!! En sån vill jag ha!! Fick även lite kort gjorda igår, använder mkt blommor nu, kanske för att våren är här...

Kommentarer

Anonym sa…
ÅÅH!! Jättetack för dina söta ord inne hos mej!! *glad* =D
Roligt med nya ansikten! Välkommen till bloggträsket! ;)
Vilka fina kort du gjort!! Härligt med den lite ovanliga varianten med asken!! Så himla läckert!! =)
Många kramar Petra