Ännu en dag med härligt väder!! Man blir så mycket piggare, fast något tynger mitt huvud och anar att det är pollen jag reagerar på!! Brukar inte bli allergisk men man vet aldrig!
Igår fick vi besked att Tess fått dagisplats där vi ville ha henne!! Samma som Elisia (fast hon flyttar ju till ett annat hus lite längre bort)!!Så då är det klart att jag börjar jobba den 1:e september, jösses var tog tiden vägen?? Jag blev ju just ledig?
Sen har vi också fått reda på att nu ska läkarna göra Elisia blöjfri på två veckor!! Det ska bli intressant. Om allt är som det ska borde detta funka. Funkar inte detta blir det andra åtgärder som jag inte ens vill tänka på än..tar det då i såfall. Har inte fått något datum än men då ska vi tillbringa TVÅ veckor på sjukhus...Kul!! (inte)..men lyckas de så är det värt det!!

Kommentarer