usch vad jag har dåligt samvete för att jag inte ger er nåt nytt att titta på!! Inte för att jag inte har gjort nåt men hinner inte just nu..kameran är full med kort och datorn med (behöver tömmas) och detta tar en stund och jag bara orkar inte det nu...ni får hålla er och när det väl kommer så får ni mycket att titta på!!!

Haft permis från sjukhuset idag men ska upp igen imorgon..då vi inte har vårt rum kvar så kommer vi bara vara där över dagen men ändå!! Sen tar vi nog en långweekend i sommarstugan..det ska ju bli så fint väder!!

Vi vinkade av mamma och pappa på flyget i morse, de far till U.S.A (Memphis) och ska till Graceland och mamma ska såklart shoppa scrapgrejor!!! Hennes resväska var i princip tom när de åkte!! Så det ser jag fram emot och de vad hon hittat!!! utbudet är ju lite annorlunda där kan jag tänka!! och de brukar ju ligga LITE före oss..

Nu ska jag se om jag kan få lite kort gjorda innan jag somnar..håll ut så kommer snart bilder att titta på!!!

Kommentarer