Fredag igen..inget ont om det men veckorna går fasligt fort nu och snart ska vi skola in Tess på dagis och jag ska börja JOBBA!!!! Men hon är ju bara en bebis ju....som är 1 år!!!Hmm...
Fast det ska faktiskt bli rätt kul att komma tillbaka till jobbet, eller?? Mina källor säger att allt kanske inte är så bra som när jag lämnade butiken men det kan vi väl ordna igen..Jag laddar!!!
Ännu ett kalas för tjejerna idag då Jill och Leo kom och grattade, tom Elisia säger att; mamma, nu får det nog räcka med kalas snart!! och imorgon blir det sista, då kommer dagiskompisarna, de som är hemma för det är ju semestertider och ganska många bortfall men då blir det kanske inte så stimmigt!!

Dagens ris; till Cesar i kalmar ff för att han lämnar oss mitt i pågående guldstrid, vi har haft många diskusioner här hemma om han stannar eller ej men vi har hela tiden varit övertygade att han stannar, vem vill lämna NU??? Hoppas nu bara att resten av laget inte tappar modet utan fortsätter visa att vi är värda guldplacering i allsvenskan!!!!
Vi får iallafall se sista matchen med honom då vi ska till Fredriksskans på måndag för att se KFF-MFF, andra gången vi kommer iväg på match under våra 6 år ihop!! (vi vann biljetterna annars hade vi nog inte varit där!!)

Nedan ser ni nygjorda kort med nya stämplar och några till med havstema..fler kommer, särskilt med recept på...

Kommentarer