Hej!! Kul sommarväder idag!! Vi skulle åkt till Öland för utomhusloppis men det kändes inte så aktuellt!! Så istället for jag och Elisia hem till mamma för en pysseldag!! Har stansat en del bokstäver..ajaj i armen imorgon misstänker jag, och stämplat de nya stämplarna, bla en ursöt från whipper snapper. får se om jag hinner tillverka ikväll, lägger in dem så fort jag kan..provade även att "maska" med stämplar och fick till en riktigt bra. Ska visa den oxo!!
Sen har jag börjat med Jill och Dans bröllopsalbum som jag fått äran att göra, är ju inte så van vid albumsidor men de två jag gjort är jättefina!! Har fått tillåtelse att lägga ut dem så vi får se när de kommer här på bloggen! Har nu dessutom pratat med "pratkvarnen" Jill så nu får vi se om jag hinner få nåt gjort ikväll..hon kan prata i telefon hon!!! :)

Kommentarer