Hej på er!! Idag har det varit fullt upp!! Åkte till öland idag på dagen, först en shoppingsväng på köpstaden och vidare till Jill och Leo på fika!! Hem igen och tillbaks till coop för att handla, hem igen och lagade mat i ilfart som vi sen slängde i oss och sen åkte jag och Stefan på fotboll!! Underbar sommarkväll på Fredriksskans och härlig stämning..man blev verkligen laddad!! Första halvlek var ett sant nöje med 3 mål för vår del, andra halvlek var inte lika kul och Mff gjorde två så vi vann ju iallafall men det kunde lika gärna varit lika eller förlust i mina ögon för det var ingen "snygg"-fotboll direkt!! Men de tre poängen är våra ikväll och vi toppar fortfarande allsvenskan!! Taggad nu att gå på fler matcher...

Scrappat har jag INTE gjort idag...och jag som har massor att göra, får öka takten nu..ska sätta mig en stund nu ikväll och hoppas att det blir tid över imorgon oxo..
och iochmed att jag inte scrappat har jag inget nytt att visa utan idag får ni bara läsning!!
Ha det gott i sommarvärmen!

Kommentarer