Oj vilken intensiv dag!! Klockan ringde kl 8.00(då mina barn är lite morgontrötta och inte vaknar innan dess), uppvaktning på sängen för Elisia, undrar om hon sovit alls inatt, hon klättrade på väggarna igår och det var triljarders år tills födelsedagen...men tillslut kom den..och efter kalas och presenter i MASSOR så säger hon ikväll, "det var den bästa födelsedagen i världen!!" och då blir mamma och pappa nöjda!! Båda barnen sover som klubbade sälar nu....
Har fått ett nytt uppdrag, ett gäng dopinbjudningar som ska till Borås, Ska bli jättekul!! Snart kommer även mitt senaste uppdrag att publiseras här, Jill och Dannes bröllopsalbum, men de ska väl få se det själva först..
laddar nu för Lilltjejens födelsedag på Lördag, blir ju inte kalas då eftersom hon firades av släkten idag men vi ska ju givetvis fira hennes dag då..själv ska jag ta fram berättelsen jag skrev om hennes förlossning och läsa för nu har det gått så lång tid att det är ok att läsa om all denna SMÄRTA ...just nu för 1 år sedan hade jag värkar med 10 min mellanrum...och sen dröjde det ändå fram till torsdag(nu lördag) morgon kl 04.12 innan hon dök upp...så nog gjorde det ont alltid!! Men jösses vad det var värt det!!!

Kommentarer

Anonym sa…
Vilket trevligt födelsedagskalas för Elisia och Tess! Ock tänka sig....vädret var så bra att vi kunde sitta ute. Elisia var i sitt esse precis som det ska vara. HURRA HURRA för våra gulliga barnbarn !!!
Puss&kram från mormor & morfar