Nya stämplar och inga vattkoppor!!

Massor med nya stämplar att visa nu, skönt att scrapträffarna börjar så man kommer igång med insprationen, det har varit lite scraptorka över sommaren! Men nu är jag laddad och med alla dessa nya motiv ska det bli ett sant nöje!! Fler på gång dessutom..favoriten nu är skogstokiga rubberstamps som både jag och mamma fastnat ordentligt för..kul med nya motiv!! Och med Petras inspirerande färgläggningar är det så kul att scrappa med dessa stämplar. Kommer att visa en del nyttframöver..

PÅMINNELSE; på onsdag är det premiär för Scrappa me mej i hennes nya lokal i Kalmar på storgatan. Kom och scrappa med oss scrapgalna tjejer och få massor av inspiration, handla kan du göra på plats!! För 30 kr får du tillgång till alla verktyg Gunilla har och en kväll med massor av pyssel!!

INGA VATTKOPPOR!!! Det är inte sant, strax efter jag skrivit inlägget här försvinner prickarna...inte vattkoppor alltså!! Kan det va så svårt? Jag sätter pengar på att ungarna får det när jag börjar jobba!! Jag var verkligen tvärsäker, t om min skeptiske make var säker denna gång!! Men icke!

Jobbade på Krögers i lördags kväll, blev placerad i utebaren och nu har jag ont i halsen, förkylning på gång misstänker jag!! Annars en superlugn kväll på stan, det var lite drygt!!

Skåda de nya korten här nedan...som sagt, alla stämplarna är nya och superfina i mina ögon!!

Kommentarer