Scrappa me mej-premiär..

Ikväll var det premiär fär Scrappa me mej i helt egen och ny lokal på storgatan i Kalmar!! Vi var 10 st som äntligen efter en lång sommar fick scrappa ihop och det var jättekul att träffa alla igen.. och Gunilla har verkligen fått det fint i sin atelje..varje onsdag och lördag kan man nu komma dit och scrappa eller bara handla om man vill..

Jag gjorde två vinflaskekort och två vanliga kort med helt färska stämplar från favoriten skogstokiga rubberstamps..favoriten bland dessa stämplar blir nog för tillfället ängeln..den är såå söt och väldigt användbar imina ögon.. Se resultat här nedan..

Sen har jag länge velat göra ett dopkort som jag såg på Paradises blogg som är en dopklänning, mallen till den dök helt oväntat upp ikväll och när jag kom hem var jag tvungen att göra ett sånt då jag fått ett dopkort i uppdrag,.. den blev jättefin men tyvärr la jag in den utan att vända på den..ska se om jag kan vända på den imorgon..

Blev inte så många bilder från scrapkvällen eftersom min kamera tar så dåliga bilder på kvällen..men det blir fler tillfällen..

Kommentarer

Anonym sa…
Missa inte tävlingen
http://skogstokiga.blogspot.com