Jag firar med utlottning!!!

Tre dagar på jobbet nu..och det börjar arta sig för mig, tror jag..det känns så iallafall..reder ut saker på egen hand med t ex nya datorprogrammet utan att ringa att fråga någon..bra där!!! Det ska nog gå vägen det här!!

Varit hos Gunilla och scrappat ikväll, vi var bara fyra stycken och det var faktiskt riktigt lugnt o skönt !! Diskuterade vellum-papper och då var jag tvungen att "lifta" ett kort jag sett hos Camilla som är dt hos Magnolia, resultatet ser ni nedan..där vellum har en betydande roll..

Sen har jag något att fira!! Jag har passerat 5000 unika besökare på min blogg och det måste man fira med en utlottning!!! Så alla ni som vill vara med i utlottningen av ett hemligt paket, lämna en kommentar under detta inlägg och glöm inte lämna mailadress..ni har fram till den 10/9 på er att lämna kommentar, sen drar jag en vinnare!! Lycka till!!

Kommentarer

Anonym sa…
Lugnt och skönt när inte jag var där=)... Kul att du har haft så många besökare på din blogg. Grattis!
Anonym sa…
Så roligt med så många besökare, GRATTIS GRATTIS!!
Så klart jag vill vara med i utlottningen, så jag drar en lott. // Kram Anneli

http://anneli.segeson.se
Anonym sa…
Så roligt med så många besökare,men det förstår jag med så fina kort! :-)
Så nu är det back in business som gäller igen.. Åh, det är ju så man längtar tillbaka!
Hoppas allt är bra med er, skåne hälsar!

Kram, Emily


durochmoll.blogg.se
jill sa…
I Lööööve dina kort och det vet du,babe. Jag vore galen om jag inte var med på din utlottning. Kraaaam/ Jillsan
Anonym sa…
En kommentar var det...
Anonym sa…
Håller med Caroline, lungt och skönt när vi andra gaphalsar inte är där... =) Kul med poppis blogg, har en annan inriktning på min och den är inte lika poppis men kul ändå! Grattis!
Anonym sa…
Klart jag inte missar en utlottning som du har. Det är riktigt roligt att läsa din blogg lena, du är jätte duktig. Hoppas att allt går bra på jobbet och med barnen på dagis. Kram på dig.Helena
Anonym sa…
Jisses, 5000 besökare GRATTIS I MASSOR. De finns så himla många härliga kort här och inspiration det får man massor av. Ja, det är väl klart att man vill vara med och fira. Hoppas på tur skulle vara jättekul att vinna.
KRAMIZAR Lena

min mailadress:
l.lofgren@hotmail.com
Anonym sa…
Grattis Grattis!! Här får man alltid så mycket inspiration. Måste ju ta en lott också.

cilla.johansson@hotmail.com
Anonym sa…
Grattis till antalet besökare :-) Inte så konstigt när du gör så fina kort, ryktet sprider sig. Älskar dem! Självklart vill man vara med i din utlottning.

Mvh Caroline

latvia1982@hotmail.com
Veronica sa…
Jättefina kort gör du! Vad kul att jag har hittat hit, här kommer jag finna massor av inspiration!

Såklart jag vill vara med i en utlottning!
Anonym sa…
Du ger mig inspiration, Lena! Jag har kommit igång lite grann och det är tack vare dig och din mamma/min kollega!Jättekul att du har så många besökare, jag är en flitig sådan:)
Kram Johanna B
Eva-Lena sa…
Hittade hit via Skogstokigas
Återkommer gärna för att se vad du gör för fint!
Å ja ä gäna mé o tar en lott :0)