Ny på jobbet, Kalmar FF och skogstokiga rubberstamps!!

Och så var det slut med mammaledigheten...
Idag när klockan ringde for jag upp och blängde på väggklockan och såg att den visade 07.45 istället för 06.45..PANIK!!!, väckte Stefan och skrek på hjälp..tittade på klockan igen och då var den kvart i sju precis som den skulle...hmmm..nojjig eller?? Allt gick precis som det skulle, trots att ungarna sov när jag steg upp vilket inte är vanligt..hatar att väcka dem och speciellt Tess som har vansinnigt dåligt morgonhumör när hon blir väckt.. hon vägrade äta frukost men annars flöt allt och trots två dagis att lämna på så var jag i god tid på jobbet!!

Otroligt att vara där igen..och såklart blev det en sån dag då allt drabbar mig..de få kunder jag haft idag (pga av genomgångar och annat) blev givetvis inga såna kunder som handlar ett par örhängen kontant och går , näe de skulle ha räntefria lån, försäkringar och klubbmedlemskap och diverse annat som inte händer all för ofta annars.. men det är väl lika bra att starta ordentligt på en gång..alla lönerna skulle också göras idag och imorgon kommer min chef och vi ska göra budget för hela nästa år...behöver jag säga mer..jo, sen ska jag till sthlm onsdag nästa vecka på regionsmöte och i oktober blir det konferans i sthlm igen..
Tillbaka i verkligheten med besked med andra ord!!!
Men kul är det..ska tilläggas!!!

Dagens bästa..fotbollskanalens veckans lag!! Kalmar FF;s spelare norpade alla platser och vi jublade här hemma även om vi fick det röda kortet också-citat-tråkigt att kalmar avgör allsvenskan redan nu!!, det röda kortet kan vi leva med, eller hur?!!!!

Har blängt på scrap-hörnan ikväll..men lusten har inte infunnit sig..för mycket att tänka på tror jag..visar dock upp mina två senaste alster, två julkort med stämplar från skogstokiga och nu kan jag avslöja för er nyfikna scrapkompisar att stämpeln som Petra (skogstokiga rubberstamps) designade efter en önskan av mig är jägaren hon visar på sin blogg!! Har aldrig sett en stämpel med en jägare och en skogstokig sådan, kan det bli bättre?! Tack Petra fär att du fixade denna stämpeln, den blev så bra!!!

Hög tid att gå och knoppa nu...lite att stå i imorgon!!!

Kommentarer