Vilken intensiv dag!!! Klockan ringde 05.00 imorse och det var faktiskt inte svårt att ta sig upp då man vet att man måste med flyget annars går hela dagen åt skogen..tänk om man kunde tänka så varje morgon...kom iväg utan att väcka resten av familjen..Tess protesterade en gång men la henne brevid pappa och då somnade hon om som tur va!!
Åkte med Kalmarflyg för första gången, har alltid åkt med SAS innan men detta blev billigare och det gillar min budget!! Men jösses vilket LITET plan..man fick ju nästan huka sig för att gå i det..kom fram till sthlm iallafall, sen skulle jag till Solna, hur då..man e ju inte såå van vid sthlm men det löste sig!!
Full rulle hela dagen med massor av siffror(och min hjärna som inte vaknat riktigt än vad det gäller budget mm) och annat som gäller våra butiker!! Men som vanligt har vi haft skitkul , massor med skratt och nya erfarenheter från andra butiker!!
Eftersom vi babblar för mycket drog mötet ut på tiden..till mitt stora förtret då jag skulle besöka en scrapbutik(Skapa) på söder och tiden var knapp..efter diverse tunnelbaneturer och mamma i mobilen hittade jag tillslut butiken men hann knappt komma in då jag började bli lite stressad över tiden, var tvungen att var på Bromma flygplats senast kl 19.00 och när jag äntrade butiken var kl 18.00, och desutom rusningstrafik..ringde efter en taxi då jag insåg att allt annat var omöjligt(måste ju handla lite scrapgrejor nu när jag är här!!) och de rekommenderade att jag åkte direkt,,jag rafsade åt mig lite papper och tre stämplar i all hast..väl på flygplatsen såg jag att nästan alla papprena kom från Maja Design, vår nya "favvo"och de var superfina!!
Hur som helst nu är jag hemma igen och jag är såå trött, sängen väntar!!
Utlottningen är nu över ser jag på klockan och jag kommer dra TVÅ vinnare imorgon, en vinst för er scrappare och en för er som inte scrappar!! Vinnare meddelas förhoppningsvis imorgon!!
Sov gott alla ni!! för det ska jag göra!

Kommentarer