Happy Halloween!!!!

Godafton på er...
Har gjort tappra försök att föra över mina senaste kort från kameran men den tvärvägrar!!! Så de bilder jag lagt in ikväll kommer från min mobilkamera så ni får ha lite överseende med bildkvaliten och ljuset!!

Stämplarna med snögubben och tomten är de jag beställde från USA och är så härliga att göra kort med, har även gjort ett gäng lite mindre väldigt enkla julkort på begäran som ni ser lte längre ner!
Fick idag en hop med nya stämplar av Petra från skogstokiga rubberstamps som jag grejar med ikväll, förhoppningsvis får ni se dem imorgon!! Superläckra!!

Lördag imorgon och jag ska jobba!! Suck, men det är skönt när det är gjort!!
Idag har jag varit ledig och vi har möblerat om här hemma, Tess har flyttat in till storasyrran och sen har vi gjort lite andra förändringar..alltid kul med lite nytt...

Ha en jättetrevlig fortsatt helg...

Kommentarer