ÅÅHHHH..3 härliga välbehövliga poäng till våra allsvenska serieledare!!!! Lite sotis på min man (som såg matchen på tv) fick jag lyssna på matchen i mobilen..spännande var det!!! Resultatet var precis som jag tippat och imorgon har jag en mindre vinst på ca 150 kr att hämta ut!! 10 kr satsat på matchen på skoj...Helst hade jag velat vara på Fredrikskans och se allt live men men..får väl skylla på att det var så kallt!!! (temp just nu 2,3 grader..brrr)
Två matcher kvar, en hemma på söndag och en nästa söndag i Halmstad och då hoppas vi att vi får det efterlängtade GULDET!!! Har trott på guld hela tiden så hoppas jag har trott rätt...

Bilden nedan är från kvällens match...

Hade tänkt lägga ut lite nya kort men datorn och kameran är inte polare ikväll så jag gav upp, får försöka imorgon igen..
Har några nya stämplar som jag köpt från USA, tänkte prova då de var slut här i Sverige och dessutom typ 50% billigare där..och snabbt gick det, beställde torsdag och fick dem tisdag..och då var det helg emellan..ni får se alster av dem så fort jag får in dem i datorn...

Kommentarer