Fullspäckad helg...

Fredag och det är jobb hela helgen...normalt sett brukar denna kväll vara avslappnad och fredagsmysig men då jag jobbar både imorgon och på söndag så infinner inte helgkänslan sig riktigt...dock får jag imorgon äran att jobba med en saknad kollega som numera pluggar i Lund och är hemma på besök och ville ha ett pass..ska bli såå kul att jobba med henne då hon är den förste jag anställde som butikschef och vi har haft kontakt under hela min mammaledighet och även nu när hon pluggar till sjuk"syrra" i skåne och vi laddar ordentligt för imorgon...

Jag börjar bli i LITE nervös inför intervjun på tisdag...har bokat flygbiljetter och åker till sthlm redan på måndag och nattar över hos min kära lillebror, ska bli kul att träffa honom oxo...får dessutom hela em i storstan....nice!!!

Fick idag besök av en gammal vän som berättade att hon ska ha bebis till sommaren..eftersom det är lång tid kvar är det fortfarande en hemlis men jag blev jätteglad och önskar henne all lycka..om du läser detta- såå kul att träffa dig och superglad för att jag fick veta hemlisen redan nu..lycka till!!

Det här jobbet jag sökt känner jag mer och mer att jag VILL HA!!!! Ska göra allt jag förmår för att få tjänsten...nu är det fight!!

Några nya saker att visa upp....

Kommentarer