På söndag är det vinna eller försvinna!!

Jag vet inte hur det är med er andra Kalmarbor men här hemma är det MYCKE fotbollssnack just nu! Det är nästan så man längtar bort hela helgen för att det ska bli söndag...och avgörande match!! Har lämnat in X antal tävlingsbidrag på tävlingen i Barran där man kan vinna biljetter och resa till Halmstad på söndag,, hoppas...!!!!
Tanken finns ju där att TÄNK OM VI INTE VINNER???? Detär ju nästan omöjligt att det händer men allt är ju möjligt i fotboll, hua mig....

Har fått lite kort gjorda och tyvärr är det fortfarande kameran i telefonen som gäller så ni får än en gång ursäkta kvaliteten på bilderna, men bättre än ingenting!!!

Laddar inför lördag och scrapträff i Torsås.. cu there!!

Och ett tips för er som ännu inte upptäckt Rix Fm mellan 06.00-10.00 (TROR JAG), herregud, lyssna på dem och hela dagen är räddad. Lyssnar medan jag går från dagis till jobbet och det är MÅNGA högljudda skratt för mig själv, folk måste ju tro man e knäpp när man går och fnittrar...Den trion kan glädja en hela dagen...

Kommentarer