SEGERYRA I KALMAR!!!!!!!

Nää, inget scrappat ikväll, jag och min make har sen vi lagt ungarna suttit DJUPT koncentrerade i dagens alla sportbilagor..läst ALLT om våra hjältar i Kalmar FF, vissa artiklar har jag t o m läst två ggr...
Just nu är iallafall jag i en dröm , kff-drömmen där man inte fattar att detta är sant, ikväll när vi deltog i firandet av Kff på Stortorget tittade jag på Stefan medan Rekyl sjöng "WE ARE THE CHAMPIONS" och fick tårar i ögonen..denna underbara känsla att stå där med alla (typ 10-15000) personer och skrika KFF fick huden att knottra sig!!! Ungarna var sådär nöjda, Elisia såg ingenting och Tess tyckte det hela var måttligt kul!! Vi gav upp efter en timme ungefär...MEN vi var där och det är väl medverkan som räknas!!!Nedan ser ni bilder på mina guldtjejer och målet nu är att få Elisias tröja signerad, ska väl inte bli några problem...både jag och Stefan har haft Lasse Johansson m fl som gäster ett flertal ggr under våra år i krogbranschen...så jag tror nog vi kan få en autograf eller två...

DAGENS ROS; Petter Wastå sprejad i guldfärg.....!!!!!!

DAGENS RIS; Till tv 4 som INTE sände något fotbollsprogram ikväll måndag och riktigt dålig rapportering igår!!! Fotbollsmåndag hade väl ändå varit ett givet program då Allsvenskan är slut och det är dags att knyta igen påsen för i år..Minus till er!!!!

Nedan ser ni även lite från vår scrapdag i Torsås...en jättehärlig dag med bara scrap...!!!

Kommentarer