God fortsättning...

hej på er!! Nu var det ett tag sen men hur hinner man med en blogg mitt i julstressen?? Har en aning dåligt samvete men det blir bättre jag lovar!! Julafton avklarad och det var jättemysigt som vanligt!! Ungarna är väldigt nöjad verkar det som och det är ju huvudsaken!
Idag ska jag jobba och det är väl sådär upphetsande men som tur är har vi bara öppet till kl 16.00 så det ska nog gå fort.

Dags att ladda inför nyårsafton som vi traditionellt firar hemma med vänner..och pga av det är scrapbordet undanröjt sen förra lördagen då hela släkten var hemma och gjorde julgodis och ej framplockat pga av nyårsafton alltså har jag inte scrappat på JÄTTELÄNGE nu...det kliar i fingrarna!!

Dags att öppna upp butiken, ev hinner jag lägga in de sista bilderna på årets julkort ikväll!!

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Anonym sa…
Hoppas att du haft det trevligt under julen.
Nu är det snart dax :O)
Ska bli jättekul att se vad du kommer att hitta på.