Kan inte hålla mig.....från att scrappa!!!!

Godkväll på er!!
Scrapabstinens nu...eftersom mina pysselgrejor ligger i förpackat format..min man sa till mig precis innan jul, men ta lite scrapsemester nu över jul..jag tänkte att det kanske är bra..så är man mer laddad sen...efter alla helger..jag har sneglat på grejorna i en vecka nu typ och igår medans vi tittade på MI3, kunde jag inte hålla mig mer, fram åkte allt möjligt och ett kort blev till..eftersom jag nu har äran att vara designer åt skogstokiga rubberstamps i Januari så blev det ett kort med motiv därifrån..ni får se det tidigast nyårsafton!! Ikväll var jag inte lika blyg (vaddå semester?)utan det var självklart att jag skulle pyssla och ytterligare två alster är gjorda och även de får ni se inom de närmsta dagarna!! Det är verkligen en ära att ha fått detta uppdrag och jag är såå tacksam och glad för att jag fått chansen!! Hoppas Petra blir nöjd med mina alster!! Ni kommer se vad jag gjort både här och på hennes blogg, henes adress finns här intill eller klicka på på skogstokiga så kommer ni dit direkt!!

Nyårsplaneringen är i full gång och vi kommer fira hemma som vanligt med våra vänner H o D och deras barn. Vi kan omöjligt lämna hemmet denna dag pga att vår vovve är fruktansvärt skotträdd och hon behöver allt stöd hon kan få, tyvärr så börjar raketskjutandet väldigt tidigt när man bor i stan och de senaste 3 dagarna tvärvägrar hon att gå ut, till råga på allt så fortsätter det även två veckor efter nyår så det är inte så kul för henne just nu!!! Ett skott och hon ligger under granen och skallrar tänder!! Tänk om folk visste att det är olagligt att skjuta alla dagar förutom nyår..och att det finns föräldrar som köper dessa raketer åt sina barn!! HUR tänker man då?? Undrar hur många fingrar som ryker på BARN i år?? Köper de alkohol också kan man undra för det är ju också olagligt?!! Same, same but diffrent!! Har jag fel??

OCH jag vet att bilderna på min blogg är av dålig kvalite men from imorgon kommer de vara betydligt bättre, jag lovar!!

Kommentarer