Stockholm nästa...

Då var det söndag och i eftermiddag åker jag till Stockholm. Ska på möte imorgon med jobbet så inatt sover jag hos lillebror. Åker hem im kväll igen..Tyvärr får jag ingen egentid alls så nån shopping lär inte hinnas med..=(
Så pga detta blir inget scrappat idag eller imorgon tyvärr..ska se om jag kan måla lite motiv på tåget kanske...

Tävlingen pågår för fullt och än finns chans för er som inte lämnat en kommentar att vara med och vinna ett uppstämplat paket från skogstokiga...ni har fram till den 31 jan. på er!!

Kommentarer

Monika sa…
Hej.

Slank in på din blogg av ren slump. Helt underbara sida du har, men alla skogstokingar å de. Gillar verkligen dom figurerna. Vart kan man köpa dom? Finns det nån butik på nätet eller nått?

Mvh Monika
Anonym sa…
Hej
Jag skulle också vilja vara med i utlottningen! Vilka finna saker du gör.
Mvh//Lotta Upplands Väsby
Louise sa…
Hej
Du får här en adwards av mig för alla insperation som du ge mig av dina kort.

MVH
Louise
http://louiseudden.blogspot.com/