Tävling tom Onsdag...

Idag är jag lite gnällig!!, först och främst är det ju måndag..den har jag ont lite här och där..huvudet, ögonen halsen mm...borde kanske varit hemma idag men har väldigt svårt att erkänna för mig själv att jag är sjuk!!! Mmm vi får se hur dagen blir...
Tess som precis piggnat till fick jättehög feber igår igen så nån bacill finns ju kvar hemma..( djup suck!!)

Har iallafall gjort ett criss-crosskort med påsktema och stämplar från skogstokiga. Vill du vinna en "stor" stämpel därifrån går du in och medverkar på hennes sida senast den 22/2!

Även här hos mig finns en liten tävling där du antingen kan vinna ett pysselpaket eller två kort som du själv får önska utseende på..tävlingen pågår tom onsdag!! Lämna en kommentar så är du med, lätt som en plätt!!

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Monika1971 sa…
Hejsan!

Är osäker på om min förra kommentar hamnade fel, så därför skickar jag en till så jag är säker att jag är med i tävlingen. Vill ju så gärna vinna...

Verkar som om många är förkylda nu. Själv har jag lite känningar i halsen men hoppas jag kan sova bort ev. elaka baciller.

Hoppas du kryar på dig fort!

06386442@telia.com

Mvh Monika =)