Tävlingen avgjord!!!!

OOOjjj vad det snöar!!!! Här är hur mycket snö som helst nu!! Få se om det ligger kvar nu...isåfall blir det pulkaåkning till helgen!!!

Varit på pysselkväll ikväll, trevligt som vanligt och jag fick några kort gjorda!! Kanske inte kan visa dem förrän tidigast fredag, då de ska hamna hos vissa födelsedagsbarn och kanske ett alla hjärtanskort i någons brevlåda...man vet aldrig om de kollar här..

Då var det dags att dra vinnare i min utlottning, antalet tävlande har varit ganska sparsamt...vilket gynnar er som är med och ni har större chans att vinna..

Den som vinner det första priset som är ett pysselpaket med lite gott och blandat för att göra kort är.........det är maken som drar vinnarna så ni får tacka honom !!


.......Madelene, stort grattis till dig!!!
Antingen tar jag med pysselpaketet till scrappamemej nästa gång eller skickar jag det till dig!!
Du får gärna höra av dig på min mail lena.scrappa@gmail.com

och den andra vinnaren av två valfria kort från mig är.....


...Anni, jättegrattis till dig också!!!!
Du får fundera ut vad du vill ha för kort!!

Jättegrattis till erbåda och tack alla ni andra för de fina kommentarerna och att ni ville medverka i min utlottning!! det är såå kul att få feedback på det man gjort!! Fortsätt gärna med det!!
Nu får jag väl sikta på 15000 besökare.....

Kommentarer

Anonym sa…
Ett Skogstokigt grattis till vinsten tjejer
Madeleine sa…
Oj, tackar tackar, jag som aldrig brukar ha tur! Vad glad jag blir!!

Kram Madde