Nyskapat i helgen!!

Godmorgon på er!!
Hoppas helgen varit bra!! Jag har haft det lugnt och skönt..förutom att lilltjejen fick hög feber igår kväll igen!!! Vet att hon har typ 4 tänder på gång men vi var nr 5 som ringde och sjukanmälde på dags så återigen är det väl något virus...suck!!

I helgen har jag gjort två nya kort och ett månadsblad för Juli..korten ser ni nedan och månadsbladet kommer snart att visas också!

Hoppas ni som varit på scrapmässa i helgen haft superkul..kan det vara annat på en scrapmässa?? Själv laddar jag för nästa scrapmässa som är i Helsingborg den 29 mars och jag och mamma ska dit!! Lääängtar...

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Madeleine sa…
Jo, vi har haft supertrevligt och fyndat i massor. Det var första gången jag var på scrapmässa så det var helt otroligt roligt : )

Ha det bra!
Kram Madde