Tävling!!!!

Detta kort är min skisstolkning i tävlingen som finns hos scrappamemej.blogspot.com, där ska man nu gå in och rösta på det bidrag man gillar, mitt bidrag är nr 18!! Om du röstar har du chans att vinna 100 kr hos scrappamemej!! Så om du gillar mitt kort blir jag superglad om du röstar på mig!! Ta även en extra titt på bidrag nr 10 som min kära mamma gjort!! Ni har fram till den 24:e på er!!
Ha det bra hörni...
OCH FÖRRESTEN.... Glöm inte heller Petras tävling hos skogstokiga, har du inte deltagit så är det dags att skynda sig på!!

Kommentarer

BellaMio sa…
Hej hopp!!

Ville bara titta in och tacka för att du kom till träffen! Så kul att lära känna nya pysslare :)

Du har en lite award att hämta inne hos mig!
Eva J sa…
Åh, vad du har hunnit med mycket sen jag var här bara för några dagar sedan. Jättefina kort, hittade så mycket fint här sist så jag vill ge dig en liten award, så kika in i min blogg och hämta den.
Kramar Eva
Lena sa…
Hej på dig!
hittade av en slump till din blogg. Fina saker du gjort och jag mailade iväg en röst på ditt kort. Hälsar din namne Lena