NI MÅSTE TESTA DETTA!!!

Hittade detta hos Vera, jag skrattade så jag grät och fick ont i huvudet!!

Här kommer ett antal frågor, svaren hittar du i din inkorg för sms i mobilen, första frågan=ditt första sms i inkorgen (eller utkorgen för all del), fråga 2= ditt andra sms osv...

1; Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Svar; Hej, såg er på webbissidan. Stort grattis till er lillebror!!

2; Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Svar; Ang. tid på tis. Nån gång mellan 12-15. Kram

3; Vad är det första du säger när din kompis blivit överkörd av en buss?
Svar; Hej..förlåt att jag inte svarat..vi kan ha samtal på tisdag.

4; Vad är det värsta du skulle kunna säga din värsta fiende?
Svar; Bra att vi är med på träffen!!

5; Vad skulle du säga om du vann en miljon?
Svar; Jag har sjuka barn hemma och vabbar i em och imorgon!

6; Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Svar; Oj, billigt!! Vad bra!!

7; Vad vill du mest av allt höra?
Svar; Miss u, åker 22.09

8; Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Svar; To late, lämnat in lappen.

9; Vad säger du till en vän som fått en allvarlig sjukdom?
Svar; Vem sjöng Hej Monica?

Testa nu detta och få er ett gott skratt!!
Ha en trevlig helg!!
Kram Lena

Kommentarer

Vera sa…
Men jösses!! Dina svar var ju fullkomligt knasiga :)

Vad söt du var som länkade den roliga saken till min sida. Hoppas det är ok att jag lagt in din sida som favvoblogg på min sida, isf får du hojta till!!

Kram i groggnatten *hick*

Vera