Nya alster!!

Hej på er!!
Här kommer lite nya dt-kort åt skogstokiga!! Missa inte tävlingen som pågår hos Petra där du kan vinna en skogstokig stämpel!! Det vill man ju inte missa..

Igår hade vi en heldag med scrapp i Oscarshamn, det var väldigt trevligt och bra arrangerat, tusen tack till alla er tjejer som fixat så bra!! Massor med roliga tävlingar dessutom och jag lyckades lämna in bidrag i all fem, vilket innebär att jag faktiskt gjorde 2 st LO;s...det hör inte till vanligheterna !! Jag vann två av tävlingarna och kom tvåa i en så jag fick med mig en masssa roliga priser hem bl a en crop-a-dile!!! Wow!! Tusen tack till Hanna från Hannas pysselstuga som sponsrat med den vinsten!!
Kommer visa mina alster från träffen i veckan!!

Ha det gott!!
Kram Lena

Kommentarer

ScrapMi@ sa…
Hello!!

Här fann jag mycké fint o inspireras av o alla stämplar från skogstokiga är sååååå fina. Har ingen ännu i min stämpelsamling men nu fick jag shop inspiration =))))))))

Vårkram//Mia