Lite text också...

Hann bara lägga in de nya bilderna innan, kan ju vara trevligt att skriva ett par ord också!!
Hoppas allt är bra med er besökare..jag har haft en jättehärlig helg med min familj!! Som vanligt går det alldeles för snabbt men veckorna tickar på rätt bra de också..

Ni får två nya kort att titta på, det första är ett studentkort med stämpel från magnolia, textstämpeln kommer från skogstokiga, blommorna är utstansade med stans, vissa av dem från papper som jag kört i en cuttlebug med en sån där sak som gör upphöjda mönster, kommer inte på nu vad de heter..

Det andra kortet är till ännu en som ska börja jobba på apotek, även denna gång fick jag försöka rita nåt som liknar lite pillerburkar och dyl..man är ju ingen skogstokig Petra på att rita men det får duga. Stämpeln med sjuksyrran kommer från skogstokiga!

Nu ska jag göra iordning ett kuvert som ska norrut med lite scrapsaker...och förhoppningsvis knåpa ihop ett kort eller två!!

Ha det kanon hörrni!!
Kram

Kommentarer