Studentkort!!

Idag måste ni ta en titt i skogstokigas blogg!! Petra visar en massa nya superfina stämplar!!! =)

Min "blogcandy" är i full gång och har ni inte medverkat så gör gärna det om ni vill vinna ett scrappaket (och vem vill inte det??) Det kommer innehålla diverse pysselsaker (Landstoken sponsrar) och uppstämplade motiv från skogstokiga!!

Det finns ju en kategori till för er som skulle vilja vinna ett alster av mig, t ex ett kort, babyskor el annat..tipsa gärna vänner och bekanta som INTE scrappar att de kan medverka också!!!

Allt som krävs är en kommentar varsomhelst på bloggen..länkar du till mig får du två lotter!!

Ha det!!
Kram Lena

Kommentarer

sussig sa…
Kul med en blogcandy. Klart man vill vara med.
Marie-Louise sa…
Jag tar gärna en lott! Självklart länkar jag från min blogg! Ha en toppenhelg!