tisdag 12 maj 2009

Utmanad har jag blivit..

..och nu ska vi få reda på sanningar om varandra!!! Utmaningen kommer från Vera!!

Utmaningen går ut på att skriva tre saker som alltid finns i min/mitt

Kylskåp; konservburkar man vunnit (som aldrig kommer bli använda)
ättikssprit; ja för det använder man ju massor av--NOT!!
Vatten på flaska

Frys; is
ngt bakat
mat"lådor"

Skafferi; rispuffar (köper alltid då jag bakar en speciell tårta och sen blir de liggande)
Grötris (används inte heller flitigt men finns alltid där!)
Musli

Handväska; Plånbok
Plåster
Lypsyl

Sminkväska; Concealer
Mascara
Rouge

Badrumshylla; Dagcreme
Nattcreme
Ansiktstvätt

Förråd; Barnkläder
Leksaker
Gammalt skit

Hjärna; Min man
Mina barn
Hmmm...

Jackficka; Mobil
Nycklar
Ev lypsyl där också

Kryddskåp; Citronpeppar (min favvo)
Allroundkrydda
Salt

Barskåp; (varierar) rött vin
öl
jägermeister (önsketänkande) Bra medicin vet jag..;)

Köksbänk; Micron
Blendern
Kaffebryggaren

Nu vet ni lite mer om mina gömmor...

Jag utmanar vidare min Dt-uppdragsgivare Petra, min nuvarande Dt-kompis Mia och min förra Dt-kompis Cathrin!! Lycka till tjejer!!

2 kommentarer:

mia.t sa...

Vilken superkul utmaning!! Skall ta itu med den sedan i kväll när jag kommer hem. :0)

Kram Mia

Petra Skogstokiga Rubberstamps sa...

Kul!
Den utmaningen antar jag imorgon.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...