2 nya skogstokiga kort!!

Godmorgon!!

Har ni mycket att stå i nu med student och examenskort?? För min del var det värre förra året men nog finns det att göra!! Det finns 7 fröknar på dagis..bara det..
Men roligt är det..

Petra (skogstokiga) trollar fram motiv efter motiv så man blir snurrig av allt fint..har ni inte kollat så gör genast ett besök på hennes blogg!! Två nya favoriter har jag hittat..lakritskonfektbus och blingblingbus..(såklart!!)

Här nere ser ni två nya kort jag gjort med hennes motiv..jordgubbarna är så söta att man får hål i tänderna och dopmotivet väldigt tjusigt!!

Ha det bäst!!
Kram Lena

Kommentarer

Anonym sa…
TACK TACK TACK!! Vad glad jag blev när jag öppnade min mail och fick läsa att jag vunnit. Jag behövde verkligen denna uppmuntran. Tusen tack. Jag ska genast maila min adress till dig. Oj vad jag är glad!!!!
Kramar Karina