4 nya Dt-kort!!

Hej på er!!
Tillbaka efter helgen som varit jättehärlig med underbart väder!! Nu känns det verkligen som sommar!! Snart är det semesterdags och längtar verkligen att få åka till stranden med ungarna!!
Eftersom jag inte alls haft datorn på överhuvudtaget i helgen(pga det fina vädret) kommer här en uppdatering av helgens Dt-kort för skogstokiga! Min favorit blev den med kossorna, staketet ritade jag själv och kossan +textstämpeln är skogstokiga bägge två!
Har en del scrapalster inplanerade, ska inte avslöja några detaljer än..men högt på listan just nu är kalasinbjudningar åt min dotter Elisia, det börjar bli dags och det tar längre tid än man tror att göra ca10-15( skulle jag misstänka..) inbjudningskort!! Det är bara att sätta fart!!

Ha det skönt i solen...
Kram Lena

Kommentarer