4 kort...

Här kommer lite olika DT-kort åt skogstokiga!!
Detta kort gjorde jag till min brorsson Olle som fyllde 7 år för ett tag sedan!! Han ääälskar fotboll och draken tyckte jag var såå cool!! Stämpeln är en skogstokig!!
OBS!! Inspirationen till draken hittade jag på hÄnglars blogg!



Här monterade jag ihop två stämplar, den nya bärboxen och den lite äldre bärbus från skogstokiga


Detta kortet gjorde jag av spillpapper som jag är väldigt duktig att spara på...hmm, sparar minsta bit.....hur som helst är det en utmaning att hitta papper som stämmer ihop i denna spillpapperlåda. Stämpeln från skogstokiga är hur cool som helst!!

Årets första julkort blev ett i blå toner..behöver ju ej vara precis julkort utan ett vinterkort går ju också bra! Stämpeln är en av de nya från skogstokiga!



Kommentarer

Ellis sa…
Vilka fina kort, det sista var tjusigt med julstämpeln! =)
Hittade hit från Annkan!
Kram Elenor