Önskebok..

Här hemma är det alltid någon som önskar sig något...typ varje gång reklamen kommer med ännu ett leksaksblad!!! Aldrig att man skriver upp några önskningar utan när det väl blir dags för presenter så kommer man inte ihåg..så då har jag gjort en liten bok som alla får skriva sina önskelistor i och på en gång man kommer på det så glöms det aldrig bort!! Meningen är ju då att denna bok ska ligga framme hela tiden så man kommer ihåg att skriva....
Bra ide tycker jag....
Den härliga stämpeln med familjen är från skogstokiga..på just denna har jag ritat tofsar på det stora barnet för att få det till min Elisia..
Ha en fortsatt trevlig måndag!!
Kram Lena

Kommentarer

annkan sa…
Ja, det var en kul- och smart- ide'!

Tack själv, snälla du för dina besök hos mig. Jag blir jättejätteglad då jag får en kommentar. :-)

Du är då så flitig- nästan varje gång jag kikar in här, så har du gjort nåt nytt.
Dina kort blir SÅ fina- och jag blir väldigt inspirerad!
Tack för det.:-)

Kram!