Vinnaren i tävlingen och skördemarknad!!

Idag är det dags att presentera en vinnare i min tävling där du hade chansen att vinna det lilla paketet som ni ser till höger!! Alla namnen hamnade på var sin lapp och den vinnande lappen hade ett namn som är....
Eva J
Stort grattis till dig!!
Maila mig din adress så kommer paketet i lådan!!
I går var vi på skördemarknad i Bergkvara!! Det var ett underbart väder och massor med folk!!
Då vi började packa upp våra saker insåg vi ganska snabbt att vi behövt ett dubbelt så stort bord!! Det blev aningen trångt!! Men men..det funkade och vi är jättenöjda!!Mamma pysslar även med en del betong-gjutning hemma och här får ni se lite av hennes kanonfina prydnader!!
Muffinsen är en av mina favoriter!! Och även fötterna..perfekt att lägga på trappan, i trädgårdslandet eller på gräsmattan!!





Ha en bra dag!!
Kram Lena



Kommentarer

Vera.m.fl sa…
Wow... tala om att ni har den konstnärliga ådran i er både du och mamsen!! Skitfina saker! Fötterna skulle vara en cool sak att pryda tomten med, speciellt nu sen vi gjort om infart, sått gräs osv...

Duuuu.... kolla min blogg, du har en utmaning där som du får ta dig an då du har tid och lust :)

Sköt om dig min vän och jobba inte ihjäl dig!!

Stor kram
annkan sa…
Wow- vilka urfina alster- från både dig och din mamma!!
Jösses, vad mycket grejer du hade!

Tycker att muffinsen var jättefina och även de söta fötterna. Men de där rabarberbladen är också fina.

Grattis till vinnaren i din tävling!

Kram och trevlig måndag.
Petra Maria sa…
Tjoooohoooooooooo. Jag säger då det. Så mycket snyggt ni hade med.
Me like :O)
Soulsister sa…
Men gud så fantastiskt! Både mor och dotter! Helt underbart!
Där hade jag blivit fattig....

Om du menar mässan i Kalmar så kan jag inte, jobbar hela helgen :(

KRAM
Eva J sa…
Jippie jag vann, men jag kan inte se din mail adress så jag kan skicka min adress. Här är min mail ialla fall
evja70@spray.se
Ha det gott