Brrrr.....

Fasen va kallt i morse..2 grader bara. Det var ju sommar och varmt nyss ju...jaja..bara att gilla läget!!
" nya kort, ett med stämplar från skogstokiga. Papprena är magnolias nya(eller nya vet jag inte men jag har aldrig sett dem innan) Bebisen är målad med nya nyanser från promarker. Detta är ett beställningskort till en liten 1-åring. Tycker mkt om den här stämpeln från whipper snapper. Bokstäverna är tangerine med skuggor.

Igår fick jag en chock..(inte så allvarlig dock), ibland hänger man inte riktigt med vad det gäller barnen. Enligt mig är den Elisia fortfarande en liten plutt (så är det nog för många föräldrar misstänker jag) men igår stod det klart att hon inte är så liten längre, ikväll ska hon gå på sitt första skoldisco!!! En lightvariant men ändå...det är tidig kväll. Vart tog tiden vägen?? Såg skylten på skolan idag och mindes tillbaka till min egna skoldicotid..hehe
På skylten använder man fortfarande När, Var, Hur?? Det gjorde vi också...de tre första slipper betala entren på 10 kr, och det är såklart danstävling!! Vilka flashbacks!!! Det ska bli kul att se vad hon gillar detta..kan väl tänka mig iofs...

Nä, ska ut en sväng och köpa strumpor!!!
Ha en supertrevlig helg!!
Kram Lena


Kommentarer

annkan sa…
Wow, vad mycket nya kort du gjort sen jag kikade in sist!
Duktiga du!!

Jotack, med förkylningen är det bättre. Inte bra än, men bättre.

Ska bli skönt med lite helgvila.

Kram.
Soulsister sa…
WOW! Disco, inte illa. Min som var på party förra helgen, mkt viktigt...det fick INTE kallas kalas, nope! Party var det!

Ha en bra helg
kram