Äntligen lördag!!!

Alltid skönt med lördag men den här var nödvändig!! Och vi sov alla tre (jag, maken och Tess) till halv elva!!!! Tess var uppe ganska länge igår och imorse kom hon in till oss och somnade...så skööönt!!! Behövde verkligen den sömnen!!
Elisia har sovit hos en kompis inatt!!
Idag visar jag lite alster från Torsås-scrapträffen jag var på för ett tag sen. Först ut är LO:n som jag faktiskt vann pris för...bilden är inte kanon men det blänkte så när jag skulle ta så denna blev bäst...ni ser kanske lite hur den ser ut iallafall! Jag är jättenöjd med den och funderar på att montera upp den på canvas...
Här kommer även ett skogstokigt julkort i varma goa färger...alla stämplarna kommer från skogstokiga som nu förresten har adventstävling alla söndagar fram till jul..bland dem som lämnar kommentarer lottas en vinst ut varje söndag!! Missa inte det!!


Detta kort gjordes också i Torsås, stämplarna fick jag låna av vår scrapkompis Susanne, och de kommer från Magnolia. Även papprena kommer därifrån, har ni inte sett dem så ta en titt för de är jättesöta!! De härliga bokstäverna är Abigail, de är också för coola!!

Inuti ser kortet ut såhär.....blåbärspappret är jag kär i!!


Lite pyssel ska hinnas med idag hoppas jag..

Min kära bror beställde nyss 11 julkort så det är bara att öka takten på julkortstillverkningen...
Men så kul......



Ha en trevlig lördag allihop!!!
Kram Lena





Kommentarer

annkan sa…
Vilken jättefin layout!
Och korten gillar jag stenskarpt med.
Fin insida också.

Kram och trevlig andra advent.
Petra Maria sa…
Supersnyggt! Det var inte konstigt att du vann med den LO:n.
Korten är också jättesnygga.