Massor med Julalster!!!

Hej!!
Då var det fredag!! Igen...veckorna rullar verkligen på i 190 knyck....jag är ledig i helgen och imorgon är det julgodiskväll med släkten..tradition som vi haft så länge jag kan minnas!! Jättemysigt att trängas i ett kök med 16 pers!!! Hehehe..myyycke godis blir det!!! Jag ska göra bananfudge..en favorit sen 4 år tillbaka!! De är jättesmaskiga...har ett kort med det receptet på som jag visar nästa vecka!! Ska göra en sort till men vet ej riktigt vad..tager tacksamt emot tips!!!
Söndag ska vi köpa gran...jag vill som vanligt ha en kungsgran..om inte annat för att slippa dessa mängder barr men varje år får jag vika mig då min man sätter ner foten och påstår att han är man i huset och att han bestämmer...(en av de ggr på året han får tro det..hihi) jag gillar de vanliga granarna också så därför brukar jag ge med mig!! =) Vi får väl se hur det blir i år....
Har ju legat lite tvåa med uppdateringarna här så idag visar jag en hel drös med julalster...Först ut är ett skogstokigt mysigt julkort....
Bra bild på 3-d effekten. Jag har embossat kanterna på det vita pappret för att få lite "snöglittereffekt"... Ett till skogstokigt julkort med den söta domherren...lyktan och textstämpeln kommer också från skogstokiga.


Se n kommer här ett gäng chokladkakor som jag klätt i brunt papper och sen dekorerat med mönstrat papper, stämplar och lite ennat smått och gott!!

Dessa två är skogstokiga....tjejen med nyårslöftena är så cool...






Och även de två här nedan är skogstokiga!!
Missa inte den lilla utlottningen som pågår i skogstokigas blogg, lämna en kommentar och du har på söndag chans att vinna en överraskning!!!
Det var allt för ikväll...
Önskar er alla en trevlig helg!!
Kram Lena






Kommentarer

Petra Maria sa…
Chokladkakorna är ju bara för härliga :O)
annkan sa…
Superfina alster allihopa!
Japp, skulle inte heller ha nåt emot att sätta tänderna i en sån chokladkaka. Eller också inte- de är ju så fina, så man vill inte öppna. Skulle nog mest bli "skådebröd". :-)

Kram på dig.
sofi sa…
Hahaha...
Nyårslöftet att inte sluta äta godis, det skulle även jag kunna hålla..
Skulle passa att skicka till många