Årets första bröllopskort!!

Till min stora förtjusning har min lillebror som springer på bröllop mest hela tiden..(lite sotis) anammat att jag fixar korten!!! På självaste nyårsafton var han senast på denna roliga tillställning och så här blev kortet till brudparet! Instruktionerna var vitt och silver och sen var det ju nyårsafton så flådigt tyckte jag att det absolut måste vara!! (Bilderna gör inte kortet alls rättvisa men med min usla kamera får man leva med det!! Försök se er detta kort i dagsljus....=) Formatet är en större variant som också var önskemål..ca 15* 25 skulle jag tro...
Insidan hade en ficka med en "tag" där gästerna (min bror med vänner) skulle skriva ngt om presenten... textstämplarna är lite blandade, jag tog det som passade men på vänstersida är en skogstokig "from this moment" och på höger sida är "grattis" och "lycka till" skogstokiga!!


Brudparets namn stansade jag ut med min mammas härliga alfabet "tangerine"..i vitt och glittervitt..det blev skitläckert!!!
Sen kommer här ett mysigt skogstokigt alster med en jättehärlig stämpel från skogstokiga!! Inte förrän ikväll såg jag att stämpeln faktiskt är väldigt lik mig i gravid-tillstånd!! Började genast leta i "mapparna" efetr ett liknande kort och det finns men sorry det kortet var inget bloggmaterial...hehehe..får se om jag hittar ngt annat för det är likt....hur som helst är det en jättefin stämpel från skogstokiga!!




Närbild...


Visst är den söt stämpeln??
Jag har börjat årets scrappande med att göra vansinnigt avancerade kort...vet ej varför men alla sidor ska dekoreras och mycket "pill".(experimenterade med cuttlebugen igår....ni får se resultate senare!!)....hmmm..får se hur länge det varar...jättekul att göra men håller tålamodet?? Tror inte det...
Kallt väder är det som hos er andra också har jag läst!! Jag vill faktiskt inte klaga och gör inte det för det är rysligt mysigt att tända en massa ljus..åka pulka och njuta va det vita...hur ofta får vi njuta av det här nere i småland?? På med alla kläder bara och ut......=)
Helgen har väl inga särskilda planer..ev en liten grej på söndag tror jag beroende på vädret...en "liten" utflykt med familjen (den stora) i såfall..men hörde på vädret ikväll att det var kulingvarning så då vet i sjutton om man vill ge sig ut?? Vi får se..
Önskar er en mysig helg allihop!!
kram på er //Lena




Kommentarer

Petra Maria sa…
Det är härligt med vinter när den är så här. Snö, solsken och minusgrader. Så man får passa på att ta vara på den :O). Superfina kort. Me like!
Skogstokiga bamsekramar från mig
Tack sötaste du för dina goa ord inne hos Skogstokigas blogg! De värme enormt i vinterkylan ska du veta! *glaaaad*
två superfina kort du gjort!
Nyårsbröllopskortet var jättefint i sina "nyårsfärger" =)
Å ditt gravidkort är underbart sött! Synd att fotot på dig med magen inte var "bloggvänligt" ;)
hade annars gärna sett det =)

Fortsatt trevlig helg!
KRAM Petra
annkan sa…
Jaa, vilken fin gravidstämpel- och vad skoj att den liknar dig. :-)

Och du- vilket underbart, ljuvligt bröllopskort det brudparet fick!!
Du har lyckats igen.

Ha en fin lördagkväll.

Kram.
Ellis sa…
Jättefina kort du har skapat! =)
Kramar