Bättre sent än aldrig...

Äntligen kommer här ett inlägg....korten är Dt-alster åt skogstokiga.
Bakelsen är så ljuvligt fin och med målningen som jag rakt av "lånade" av Petra då jag blev helt kär i det sättet hon målat och var tvungen att prova...hon är en mästare på PM-pennorna och kommer hela tiden på nya effekter vilket jag är jätteimpad av!!
Detta är ett beställningskort jag gjorde för ett tag sen och det skulle vara stilrent med dessa färger.

Jag har även (trots att jag sagt att jag inte skulle) skaffat en facebook sida...har haft påtryckningar från flera håll och då jag själv satt häromkvällen och letade febrilt efter en gammal vän så tänkte jag att va tusan jag går väl med då...och det är faktiskt kul att se vad alla gamla klasspolare och andra gammla vänner sysslar med...dock är denna sida MIN huvudsakliga sida...=)


Syns snart igen..förhoppningsvis ska det inte dröja så länge till nästa inlägg....

Kram på er...

Lena




Kommentarer

Soulsister sa…
Om du nu äntligen skaffat FB måste du adda mig :)

Korten är jättefina, mumsigt läckra!

kram
Viddan sa…
Du är så duktig!! Så fina kort!!! Jag har oxå fb.... om du vill veta =) Kram, Lena
Vera.m.fl sa…
Haha.... och jag som just deklarerat mitt motstånd till fb på min blogg ;)

Dina kort är super- som vanligt!!- och jag ville mest bara smyga in här och säga att du har en sak i min blogg....

Ha en toppenkväll!
KRAM