Dt-kort och kul i snön...

Här kommer ett par nya Dt-kort för skogstokiga, först ut är en söt bakelse med hjärta!! Petra är verkligen fenomenal på att rita bakverk som man blir grymt fikasugen på....även textcirkeln kommer från skogstokiga!!Sen har jag gjort ett Alla Hjärtansdag-kort i röd-rosa toner...det lär blir fler men har väl inte kommit igång ordentligt med dessa kort. Den söta tjejen, textcirkeln och dikten är stämplar från skogstokiga!! Jättefina....







Idag har vi trots lite mulet och murrigt väder varit ute i "storskogen"...jag trodde aldrig vägen skulle ta slut. Närmare bestämt i min pappas jaktstuga för korvgrillning och pulkaåkning!! Snön är nog på väg bort då vi det senaste dygnet haft 0-gardigt och blåst...så detta var i grevens tid men vi hade en jättemysig och rokig dag i skogen!!
Se själva...
Elisia flög som en vante över "guppet" vi byggde....


Skratta inte ihjäl er nu men det är jag...jag tog inte vägen vid guppet då jag är lite mespropp på sånt....men det var kul!!! Tro mig!! Och som ni ser är kanske inte pulkan riktigt i min "size"...

Då var det dags för en "vanlig" vecka. Efter alla helgdagar så ska man nu jobba heltid må-fre!! Jösses hur ska jag orka? Man har ju vant sig vid att vara ledig minst en dag extra...
Men det brukar gå bra...
vi har inte hunnit kasta ut julen än..det får vara till nästa helg..hoppas granen håller sig tills dess...man får helt enkelt hålla avståndet till den..annars blir det "barrigt"...
Hoppas er helg varit bra!Ha en bra vecka!!
Kram Lena






Kommentarer

Soulsister sa…
ahaha, vilken härligt kort på dig i backen!
Dina kort är som vanligt bedårande! Speciellt det rosa till alla hjärtans dag :)
KRAM
Petra Maria sa…
Men du ser ut att ha roligt i backen iaf :O)...

Ett kuvert är på väg till dig kära du.

Och korten är superdupercharmiga.

Skogstokiga kramar från mig
annkan sa…
Härliga bilder- inte minst den på dig var skoj. ;-)

Och dina kort är precis som vanligt ljuvligt fina!!

Hoppas arbetsveckan börjat bra.

Kram på dig.
Pia sa…
wow så flotte kort med nogle herlige stempler
Soulsister sa…
Du har en sak att hämta inne hos mig ;)
kram

http://soulsistersdiary.blogspot.com/2010/01/award-och-utegang.html
Anonym sa…
Hi Lena,
Your cards are absolutely gorgeous, I love the colors you used and your colouring. The cake is really "Miam Miam" !!!
When I've seen your blog I thought that I MUST buy these stamps :)
I love your creations and your children are so sweet.
All this snow makes my little son dreaming !!!
Hugs
Mag :)