Söndag igen....

Då var det dags för ett litet inlägg igen..Då man verkligen längtar efter våren nu passar det att göra lite vårkort tycker jag!! Detta är i lila toner och nya stämpelmotiv från skogstokiga.
Ett alla hjärtanskort i härligt rosa och orange färgskala...även här är stämplarna skogstokiga.

Då var helgen nästan slut igen...fasen va fort det går...men så är det när man har mysigt!! Veckorna sticker oxo iväg faktiskt...på onsdag ska jag på en liten tur till Skåne och missar då tyvärr min brorssons 15-årskalas....lite synd men det blir mer kalas till helgen..alltså har jag lite kort att göra denna vecka !! =)

Förresten så har skogstokiga snart 2 -årsjubileum så det gäller att hålla utkik i hennes blogg då det vankas tävling i samband med det...

Jag har fått två awarder men har ej hunnit ta tag i dem ännu..den ena hade en liten uppgift så jag får väl sätta mig med dem ngn kväll...

Kommentarer

annkan sa…
Härliga kort i fina färger och med sköna detaljer!

Skoj att få se kort i lila, som jag tycker är den svåraste färgen att skapa i.
Men du har ju helt klart lyckats! Tack för inspirationen.

Kram på dig.
Anonym sa…
Gorgeous cards Lena, I love your style and the colors you used.
Hugs
Mag :)
Andrea sa…
Dear Lena,
I look now at many sides from your blog. I found many wonderful cards! I like all! There so much lovely cards with wonderful color and great details!
Many greetings
Andrea
www.miniundmaxi.blogspot.com