Criss-cross-kort!!

Gokväll!!
Såhär efter guldmedaljen i stafett som jag faktiskt kollade på hela vägen så passar jag på att visa ett dopkort i criss-crossform (innan det är dags att titta på storslalomen.) Jag tycker de tar lite längre tid att göra men blir väldigt fina.
Textstämpeln och den söta dopkillen kommer från skogstokiga. Glöm inte kolla de nya skogstokiga stämplarna som Petra visade häromdagen!!



Jag gillar OS på avstånd och sitter inte klistrad framför tv:n men mot slutet brukar det bli mer intressant av ngn anledning..det var lika dant förra gången. Sista dagarna satt vi klistrade maken och jag framför tv:n och kollade med spänning på sånt vi aldrig varit intresserad av..
Så nu håller jag tummarna för Anja och ja, det gör ju inte ont med en medalj till!!
Kram påe r!!
Lena


Kommentarer

Papirdilla sa…
Kortet ditt er utrolig vakkert! Nydelige farger og motivet er så søtt:) Grattis med gullmedalje for herrestafetten!

Klem,
Hanne