Vår-kort!!

Hej på er!!
Ja att alla längtar efter våren nu är väl inte så konstigt!! Här kommer idag ett kort med vårtema och vi får hoppas att den infinner sig snart!! Vi behöver det!! Det underbara trädet är en skogstokig stämpel och vansinnigt fin och kul att måla...även textstämplarna är från skogstokiga!! På trädet har jag fäst små "pärlblommor" för att få extra vårkänsla.... Idag har vi varit på kalas då en av mina bröder fyller 40 imorgon och hans son fyller idag..mkt trevligt med god mat och trevligt sällskap!!
Ikväll har jag börjat montera mitt senaste projekt..en av mina vänner ska gifta sig i Maj och jag ska göra deras gästbok vilket är ett galet kul projekt som jag tror kommer bli kanon...det är alltid kul med bröllopstema!! Ni får givetvis se resultatet när det är klart!! Två kort har det blivit också men de kommer också visas framöver..
Kul att ni gillade mina tårtor..de var kanske inte mina mest fantasifulla kreationer då dessa var de jag hade i datorn men komer försöka scanna in fler bilder på de lite mer galna projekten...
Allt för denna gång, ha en bra vecka...
Kram Lena

Kommentarer

Soulsister sa…
Man längtar verkligen efter våren när man ser kortet!
kram
Petra Maria sa…
Det trädet är såååååååååååå roligt att måla. Målade två stycken igår som jag satte på ett påskkort.
Ja, nu vill vi ha våååååååååår.
Hälsa din mamma och Susanne :O)
Skogstokiga bamsekramar
från mig