ännu mer påsk....

Godmorgon!!

Idag kommer ännu ett påskkort som är designat för skogstokiga rubberstamps.
Detta fönster är en nu favorit här hemma och det är så användbart till olika tillfällen...
Du håller väl koll på skogstokigas sida då där dyker upp nya motiv mest hela tiden...(me like)
Dessutom pågår just nu en tävling där du kan vinna 3 superfina stämplar...missa inte!!Annan vinkel...

Ännu en adressbok har blivit gjord...de är så roliga...och en perfekt present!!!

Det var allt i scrapväg idag...
Jag befinner mig hemma då jag fick en släng av magsjuka igår..hua mig..men jag mår mycket bättre idag och hoppas jag kan gå till jobbet imorgon. Flera av brudarna i ena butiken har haft maginfluensa så man är ju inte förvånad..men vilken pärs det är..!! Men jag är inte ofta sjuk så man kan ju hoppas det dröjer flera år till nästa gång!!!
Nu ska jag smutta vidare på min smoothie och kolla era bloggar...
Ha en bra dag!!
Kram Lena


Kommentarer

Soulsister sa…
Underbara kort Lena! Kanonkortet såg jag inne hos Petra idag och det är verkligen inspirerande!

KRAM
Anonym sa…
Oh wow wonderful cards !!! I really love the colors you chose for the first, really awesome creations as usual !!!
Hugs
Mag :)
annkan sa…
Wow, så läckert kort!!
Hur mysigt fönster som helst - och den lilla kaninen är ju urgullig. :-)

Kram på dig.
annkan sa…
Och adressboken sen! Den är ju hur fin som helst, den med. :-)
En sån borde jag också göra.
(Ska bara hitta tiden först. ;-))

Kram!
Inga Larsson sa…
Adressboken är väldigt trevlig..bra presentide kanske...hur gör du den??//kram Inga
Lena sa…
Adressboken är köpt färdig och sen har jag bara pyntat den på utsidan. Lätt som en plätt!!

Kram Lena