Dopskor!

Hej hopp!!
Måndag avklarad och det känns alltid så skönt!! Idag efter jobbet har jag dessutom varit och tränat så jag får vara nöjd med min insats idag. Andra gången med maskinerna på gymet och jag undrar om jag gjorde helt rätt? Det gäller ju att komma ihåg vad jag lärde mig förra gången. Men det känns ju i kroppen så nån effekt hade det nog.
Ikväll visar jag dopskorna jag gjorde åt Fia på jobbet då hon ska på dop på lördag. De blev riktigt rosa och fina!! Närbild..
Den lilla korttagen som hänger ihop med skorna...textstämpeln "på Dopdagen" är skogstokig.


Det var allt för i afton!!
Kram på er!!


Kommentarer

annkan sa…
Åhh, så söta små skor du gjort!!
Viddan sa…
Underbart söta! Jag gillar den skarpa färgen och vilket sött rospapper.
Kram, Lena
Anonym sa…
Oh wow this is too cute !!!
Hugs
Mag :)
Ellis sa…
Fina skor, har aldrig testat att göra såna! =)
Kram