En ny blogg....

God kväll på er!!
Hoppas kvällen varit bra och att ni myser ordentligt runt om i landet!! Vi har ikväll varit hos mor och far på födelsedagskalas eftersom mamma fyller år idag!! Riktigt trevligt med god mat och melodifestivalmys med hela familjen...
Då mamma inte har ngn blogg beslutade jag för ett tag sen att hon skulle få en när hon fyller år! Hon är fenomenal på att pyssla och jag tycker verkligen hon ska dela med sig av det så nu har hon en pysselsida som jag hoppas hon kommer gilla..nu är den ju helt ny så det kan ta en stund för henne att komma igång men kolla gärna in till henne vid ett senare tillfälle...ni hittar bloggen HÄR!!!
Grattis mamma och tack för en trevlig kväll hemma hos er!!
Lycka till med din nya blogg!!!
Och jag vill passa på att tacka Petra för hjälpen med bilden till bloggen!!! =)
Fortsatt trevlig kväll!!
Kram Lena

Kommentarer

Soulsister sa…
Va spännande med en ny blogg. Älskar kreativa människor :)

KRAM
Soulsister sa…
Du har en award att hämta inne hos mig. Ha en skön söndag

http://soulsistersdiary.blogspot.com/2010/03/sunshine-award.html

KRAM
Anonym sa…
TACK TACK kära dotter. Det ska bli så roligt med en egen blogg. Jag ska sätta mig i lugn och ro och lära mig. Har kalasat ända till för en stund sen !!
Kram mamma
Ellis sa…
Nu har jag tittat in hos din mamma, hon gör fina kort också! =)
Kram