Kalasförberedelser och ett påskkort!!

Hej på er!!
Då var det lördagkväll!! Häääärligt tycker jag!!
Idag har jag haft fullt upp med att städa, tvätta och baka. Det vankas födelsedagskalas imorgon och det är faktiskt jag som fyller år denna gång!! =) Inte för att det är så mycket att fira men själva kalasandet är ju ganska trevligt! Jag har gjort en supersmaskig marängtårta med rispuffar i och sen är det smörkräm emellan och imorgon blir det grädde och bär uppe på!!! Yummie!!
Ska visa ett litet påskkort oxo som jag gjort med en söt liten skogstokig stämpel...eller rättare sagt tre styck, alla stämplarna kommer därifrån!! Har haft fjädrar på många av mina påskkort i år och det blir så fint...Nu börjar det verkligen närma sig påsk...måste kolla hur många kort som ska skickas...=)
Det var allt för denna gång, måste fortsätta med bakandet...ska göra lite frallor också!!

ha en härlig lördagkväll!!

Kram Lena

Kommentarer

renee sa…
Åh den tårtan åt jag alltid när jag liten ( mindre ;), den är supergod!!!
Ellis sa…
Den tårtan har jag också gjort, blev jättegod! =)
Hoppas du får en fin födelsedag imorgon! =)
Fint påskkort!
Kram, Elenor
annkan sa…
SÅ snyggt kort!!
Inga Larsson sa…
Önskar dig en fin födelsedag i morgon..// Kram och GRATTIS //Inga