Konfirmationskort och vår lilla fotbollsstjärna!!!

Då var det lördagkväll igen...myyys...vi ska strax äta pizza och sen blir det creme brulee till efterrätt.. mums!!
Idag visas ett skogstokigt Dt-kort med konfirmationstema..det är ju såna tider nu. Båda stämplarna kommer därifrån. Gjorde denna LO av äldsta dottern, hon är 4 år på bilden som jag tycker jättemycket om...

FOTBOLLSPREMIÄR!!!!

Idag spelade Elisia sin första fotbollsmatch...de hade jättekul tjejerna och var jääätteduktiga men tyvärr fick de däng med 22-0...suck. Deras motståndare var då 1-2 år äldre och har tränat lite längre men jag tror de hade kul ändå...
Kanske ska tillägga att hon inte vaktade målet hela matchen...hehe


Tyvärr missade jag det hela pga jobb och det var kanske lika bra det så jag förmodligen varit en plåga för andra bredvid planen...*fniss*
Men det är många matcher kvar så jag får nog min chans att vara nervös mamma....
För er tävlingssugna finns tävlinginlägg längre ner i bloggen. Medverka senast 22 maj!!!
Du kan vinna superfina papperskit från Frejas skapargård!!
Det var allt för ikväll..
ha en trevlig kväll..
kram Lena



Kommentarer

Evas Pyssel sa…
Grattis Elisia till din första match !!! Du var säkert jätteduktig !! Kram mormor