Lite nytt....

Hej hej hallå!!
Då var det söndagkväll...jag är så jäkla proppmätt...har lagat och givetvis då ätit kalopps!! Det händer inte alltför ofta men det är ju inte särskilt svårt, tar bara lite tid..men guuud va gott!!! Givetvis äter man då alldeles för mkt...
Har haft en riktig myshelg, mest varit inne då det är kallt och tråkigt ute....
Ikväll kommer här tre kort, ett coolt piratkort..älskar att göra såna av ngn anledning..piraten och skattkistan är skogstokiga!! Ett beställningskort till en hästtokig tjej...hästen och trädet är skogstokiga!!
Fick en ide om att göra ett konfirmationskort som ser ut som en bibel..eller åtminstone en bok..hyfsat likt tror jag..boken är ett äldre motiv från skogstokiga.



insidan där gratulerartexten är från skogstokiga.
Idag är det sista dagen i tävlingen på skogstokigas sida..imorgon presenteras vinnaren!!!
Även min tävling tar slut imorgon..vinnare presenteras på tisdag!! Kanske blir det du???
Nu har jag lite beställningar att greja med...
På återseende...
Kram Lena




Kommentarer

Ellis sa…
Härligt piratkort, hästen är också fin men konfirmationskortet är verkligen tjusgt! =)
Kramar
Cathrin sa…
KALOPS, mmmmmmmm, mums förstår om du ätit så du nästan spricker.

Dina kort är makalöst fina allihop, så det så.

Kram Cathrin
Petra Maria sa…
Superduper tjusiga!
Nu är ett kuvert på väg till dig.
Massor av Skogstokiga bamsekramar
från mig
Viddan sa…
Så fina saker du gjort. Jag har oxå fastnat för pirater just nu ;) Kram, Lena
annkan sa…
HELT underbara alster!!
Ditt konfirmationskort är ljuvligt vackert (och menar du att du ritat boken/bibeln själv??)
Hästkortet är fantastiskt kreativt och piratkortet hur fräckt som helst.

Du är en stjärna!

Kram.
annkan sa…
Jahaaa, NU fattar jag- själva ide'n var alltså att göra kortet likt en bibel. :-D
Superfint hur som helst- och ja, tycker att du lyckades bra! :-)
Anonym sa…
Som vanligt är alla korten helt underbara... När jag läste att du ätit kalopps så bara måste jag göra det ngn dag... det var så länge sedan sist. MUMS!

Kram Susanne i Kalmar